niedziela, 6 października 2013

Wiosenny make up





Powoli zbliża się jesień ale u mnie nadal wiosennie. Ten makijaż jest tego doskonałym dowodem. Kojarzy mi się z wiosną, kiedy wszystko rozkwita dookoła jest zielono i słonecznie. Ehh... już tęsknie za wakacjami!!!Do wykonania tego makijażu użyłam jak widać jaskrawych pigmentów żółtego i zieleni z mojej palety Beauties Faktory.Te dwa kolory bardzo podkreśliły niebieskie oczy niestety na zdjęciu nie udało mi się tego uchwycić. Uzupełnieniem makijażu są sztuczne rzęsy, które pogłębiają spojrzenie. Mam nadzieje, że się Wam spodoba. A może zainspiruje was żeby znowu na chwilę wrócić do wakacyjnego klimatu?;)

Kosmetyki:

podkład- Podkłady mineralne: matujący i rozświetlający Annabelle Minerals
cienie: Paleta cieni do oczu Beauties Factory
biała kredka do oczu - Maybelline, Expression Kajal
tusz do rzęs - Maybelline, Rocket Volum' Express Mascara
pomadka- Sephora nrR10
eyeliner- L'O real Super Liner Perfect Slim

10 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :)
    Masz przepiękne oczy ;)
    Byłoby łatwiej gdybyś wyłączyła weryfikację obrazkową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh to niestety nie moje oczy:)modelką była siostra, ale dziękuje za komentarz i zapraszam do zaglądania!

      Usuń
  2. oj dlaczego niestety :)
    w takim razie masz bardzo ładną siostrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje przekaże:) ja jestem na wcześniejszym zdj.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywnie. Patrząc na ten makijaż, marzę o powrocie słonecznej wiosny czy ciepłego lata. Niestety najpierw trzeba przeżyć zimę, która już niedługo....

    OdpowiedzUsuń
  5. super, bardzo soczysty :) piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny makijaż, piękne kolorki i kontrasty :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale owockowo :) ładnie, pozdrawiam! psychadelicgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...