czwartek, 10 października 2013

Królewna Śnieżka



Dzisiaj postawiłam na Królewnę Śnieżkę. Z efektu nawet jestem zadowolona, chociaż zdjęcia tego do końca nie oddają z powodu słabego światła. Ten makijaż robi się szybko, cieniujemy delikatnie oko, rzęsy muszą być długie i podkręcone, podkład bardzo jasny (bo przecież królewna miała delikatną wręcz porcelanową twarz;) do tego róż w jasnym odcieniu i oczywiście czerwone usta!




Kosmetyki:

podkład- L'Oreal, True Match
puder prasowany- Eveline Cosmetics Celebrities Beauty: matująco-wygłądzający puder mineralny w kamieniu nr 204
cienie: Essence, Eyeshadow Mono
kredka do oczu - Maybelline, Expression Kajal
tusz do rzęs - Maybelline, Rocket Volum' Express Mascara
pomadka-  Pomadka żelowa Inglot, Slim Lipstic nr44
eyeliner- Joko, Deep Liner
róż- Wibo z jedwabiem i wit.E

21 komentarzy:

  1. Świetny makijaż. W jakiej formie jest pomadka żelowa Inglot? Pierwszy raz o niej słyszę.
    Dodaje do obserwowanych i czekam na kolejne makijaze:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje:) pomadka wygląda jak zwykła pomadka w sztyfcie, ale daje fajny efekt mokrych ust:)najlepiej sobie wyszukaj w necie na pewno są jej zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz talent kochaniutka :))
    Przyszłam do Ciebie zaraz po twoim komentarzu u mnie i nie żałuję! od razu dodałam do obserwowanych :)
    I liczę na rewanż :)) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super całość wygląda, chciałaby mieć taką fryzurkę kiedyś zrobioną :) a kreska i czerwona szminka to mój ulubiony zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż i ty <3 obserwuję :) świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło się czytało. Ułatwia to praktyczny, ładny wygląd bloga :)

    http://appiappi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada to rewelacyjnie tak kobieco <3

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny makijaż:) mimo, że w oczy rzucają się czerwone usta, to makijaż jest świeży i dziewczęcy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz oszałamiająco! I to chyba nie tylko zasługa świetnego makijażu:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo i klasycznie, urzekłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję :) Zatem zachęcam do obserwacji :)

    P.S. Cudowny makijaż!

    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne makijaże :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż Królewno Śnieżko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz jak prawdziwa Królewna śnieżka!! serio, mogłabyś zagrać ją w jakimś filmie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) cieszę się, że udało mi się ją odtworzyć:)

      Usuń
  15. Piękny makijaż i cała stylizacja! Cudownie wyglądasz w takim makijażu i czerwonych ustach!!! Ja ciągle boję się mocnych ust u siebie ;) Świetna fryzurka <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...