poniedziałek, 21 października 2013

Makijaż dzienny z różowym akcentem

Witam! dzisiaj będzie kolejny z serii delikatnych codziennych makijaży. Zależało mi żeby podkreślić kolor i kształt oka modelki. Makijaż jest widoczny ale nie przesadzony, śmiało możemy w ten sposób malować się na co dzień. Jedyne o czym należy pamiętać to staranna w miarę możliwości prosta kreska zrobiona czarnym eyelinerem. Jeśli chodzi i kolory to użyłam różowego i cynamonowego pigmentu na górną powiekę, dolną standardowo lekko wytuszowałam i za pomocą białej kredki odświeżyłam oko.





Kosmetyki:

podkład- Maybelline, Affinitone Perfecting &Protecting Fundation with vit.E
eyeliner- L'O real Super Liner Perfect Slim
puder prasowany- Maybelline Affinitone nr03
cienie: Maybelline, Colorama nr 602 i cynamonowy z palety Beauties Factory
kredka do oczu - Lovely Cosmetic Pencil
tusz do rzęs -Growing Lashes, Stimulator Mascara Wibo
pomadka-  Maybelline Hydra Extreme z kolagenem nr742
eyeliner- Joko, Deep Liner
róż- Wibo z jedwabiem i wit.E


8 komentarzy:

  1. Twoja modelka ma piękne oczy, a Ty wykonałaś na nich piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie delikatne makijaże :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie rozowych akcentow, ale tu wyglada bardzo naturalnie i pasuje :))) zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...