wtorek, 22 października 2013

Tulip make up;)

Inspiracja na dziś to różowe tulipany:) nie miałam pomysłu na makijaż i wybrałam właściwie pierwsze z brzegu zdjęcie z tulipanami. Mam nadzieje że wam się spodoba.



Do wykonania makijażu wybrałam trzy kolory pigmentów: zielony, róż i grafit. Te kolory podkreśliły niebieską tęczówkę i ożywiły spojrzenie.Usta pomalowałam różową szminką i podkreśliłam fioletową kredką. Jeśli chodzi o twarz to użyłam bardzo jasnego pudru rozświetlającego i jasnego różu, który fajnie skomponował się z całością. Jak widać makijaż fajnie sprawdza się u brunetek, jestem pewna, że pasuje także blondynkom.



15 komentarzy:

  1. jakie fajne inspiracje tutaj;) dzieki za odwiedziny;) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje:)

    fajny kolorowy makeup;)

    co powiesz na follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne:)
    Pięknie podkreślone usta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie :)
    chętnie obserwuje :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odwiedziny.
    Ślicznie tu u Ciebie:)
    Makijaż cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od zawsze zazdrościłam dziewczynom , które mają takie zdolności. Ja nawet dobrze nie potrafie wymodelować twarzy , nie mówiąc już o cieniowaniu na powiece.. Pozdrawiam cieplutko i zyczę powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję zapraszam do częstych odwiedzin;) czasami wiele zależy od praktyki, nie zawsze zdolności wystarczają wiec głwa do góry wszystkiego można się nauczyć jeśli się bardzo chce;) 3mam kciuki żeby Ci się udało!:) Pozdrawiam

      Usuń
  7. chciałabym umieć się tak ładnie malować, achh od razu mi się wiosna przypomniała i te tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż :)Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy makijaż :)
    Super połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny makijaż, zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...