wtorek, 8 października 2013

Niebieski make up






Makijaż dla fanek niebieskiego! Jak widać użyłam dwóch pigmentów, od środka oka jasny , który jest stopniowo przyciemniany, aż do wyrazistego niebieskiego. Na zewnętrznych kącikach oka specjalnie nie blendowałam cienia. Efekt na żywo był ciekawy, niestety na zdjęciu nie jest aż tak widoczny. Taki makijaż nie każdemu pasuje, sama bardzo rzadko używam niebieskiego pigmentu, ale od czasu do czasu można się przełamać:)Modelka była zadowolona z efektu. A co wy sądzicie na temat niebieskich odcieni?

 
Kosmetyki:

podkład- Podkład mineralny matujący Annabelle Minerals
cienie: Paleta cieni do oczu Beauties Factory
biała kredka do oczu - Maybelline, Expression Kajal
tusz do rzęs - Maybelline, Rocket Volum' Express Mascara



8 komentarzy:

  1. bardzo ladny makijaz, sliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż! :)
    http://lookbook-of-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelka ma piękną cerę. :) Makijaż ładny, chociaż ja u siebie nie stosuję raczej niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, ja też lubię czasami zaszaleć z takim głębokim błękitem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ;) 2 zdjęcie strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...