czwartek, 31 października 2013

Make up na Halloween

Dzisiaj Halloween i mam dla Was coś specjalnego:) Postanowiłam wykonać makijaż inspirowany kolorami, które kojarzą mi się z tym świętem. Polecam zwłaszcza tym dziewczynom, które chcą wyglądać drapieżnie i mrocznie ale bez przesadzonej charakteryzacji. Dzięki niemu na pewno wpasujecie się w klimat a makijaż będzie się wyróżniał. Jeśli chodzi o wykonanie to użyłam dwóch pigmentów: pomarańczowy i żółty. Oko obrysowałam czarną kredką, którą lekko roztarłam. Usta obsypałam pudrem, ponieważ to oczy mają grać główną rolę:) I jak podoba Wam się make up?? Czekam na Wasze komentarze:) By the way! Przerrrrażającego wieczoru życzę !;)


9 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo wyraziście :)
    Faktycznie idealny na halloween ;)
    Podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci pasuje taka kolorystyka do Twojej urody :)
    Wszystko mi się podoba, ale tym żółtym bym nie robiła takiej ostrej linii w kąciku wewnętrznym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny "dyniowy" makijaż :)
    pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny make-up! dobrze dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I dear, thanks for comment on my Blog!
    Do you want to follow each other?
    New follower now!

    Lovely makeup Inspiration!

    Kiss, Erica

    OdpowiedzUsuń
  6. ale rewelacyjnie Ci wyszło, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. In today’s life, people try to create a business which could catch the attention of other peoples. So if you are one of those then we recommend you to pay attention to a profitable gambling business. This type of business is one of the fast-growing gambling business that expands all over the world. The experts predict that the gambling business will reach $96.89 billion by 2024 and it is also expected that the annual growth rate will be about 10.8%.
    For mor e information: http://vegas-x.net/2019/02/club-gaming-platform-gambling-business/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...