środa, 16 października 2013

Szmaragdowa Noc

Tym razem postawiłam na drapieżny i mocny makijaż. Zainspirowała mnie błyskotka o której każda z nas marzy- szmaragd:) Zależało mi żeby spojrzenie było głębokie, przyciągające i odrobinę mroczne.




Do wykonania makijażu początkowo wybrałam trzy kolory: zieleń, turkus i granat, ale
jak to ja musiałam pod koniec jeszcze swoje dzieło wzbogacić:) i w zewnętrznych kącikach dodałam ciemną śliwkę. Efekt mi się podoba. Jestem ciekawa czy wam też ten makijaż przypomina szmaragdową noc? a może macie jakieś inne skojarzenia??Czekam na komentarze:)

8 komentarzy:

  1. mroczne spojrzenie na zdj nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szmaragdowa noc hipnotyzuje, przyciąga, uwodzi:D Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż! Pasuje akurat na zbliżające się Halloween :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda jak z okładki jakiegoś czasopisma:) powalający efekt, widzę że muszę zaglądać tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...