piątek, 18 października 2013

Pomarańczowy make up



hej! ostatnio bardzo modne stały się inspiracje obrazkowe na blogach, zwłaszcza tych kosmetycznych. I nic w tym dziwnego, gdyż każdy mniej lub bardziej barwny obraz przedstawia gotową kolorystykę, którą można wykorzystać w makijażu. Ja również postanowiłam od czasu do czasu inspirować się zdjęciami.

W poprzednim poście inspiracją był kwiat, a dzisiaj wybrałam pomarańcze. 





Rozpoczęłam od nałożenia cienia bazy na całą powiekę. Następnie na całą ruchomą powiekę nałożyłam jasny pomarańczowy cień, w załamaniu cień w kolorze bardziej intensywnym. Zewnętrzny kącik przyciemniłam oranżem.  Wewnętrzną część dolnej powieki zaznaczyłam tym samym pomarańczowym cieniem co górną powiekę. Wewnętrzny kącik rozświetliłam białym i żółtym cieniem. Przykleiłam rzęsy i mocno wytuszowałam.Jak wam się podoba efekt?








Kosmetyki:

podkład- Podkłady mineralne: matujący i rozświetlający Annabelle Minerals
cienie: Paleta cieni do oczu Beauties Factory
biała kredka do oczu - Maybelline, Expression Kajal
tusz do rzęs - Maybelline, Rocket Volum' Express Mascara
eyeliner- L'O real Super Liner Perfect Slim

21 komentarzy:

  1. Piękny makijaż a rzęsy fantastyczne. co do maseczki to myślę, że próbki są dostępne. Napisz maila do Pani Hani z Femi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż ;)
    Jakich rzęs użyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inter vion:) nie są jakieś rewelacyjne ale za to tanie

      Usuń
  3. Cudowny makijaż ! ;) Trochę lata w te jesienne dni ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:) zgadza sie trzeba troche ożywić tą jesienną aurę!;)

      Usuń
  4. Ekstra :) lubię makijaż w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny makijaż! To pierwsze zdjęcie z przymkniętymi oczkami jest przepiękne! ;) mega mega mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańcz to zdecdowanie Twój kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci pięknie w pomarańczu, ja wyglądam jak pajac w takich kolorach, a Tobie pasują na 110%:)
    Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, faktycznie dobrze się czuje w takich kolorach:) zapraszam do zaglądania będzie tego coraz więcej;)

      Usuń
  8. Chciałabym tak umieć robić makijaż :) Obserwuję i zapraszam do mojego grona obserwujących www.gosiatestuje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż :) czemuż ja wcześniej na Ciebie nie trafiłam !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję:) bardzo mi miło, wszystko jest do nadrobienia;)zapraszam do zaglądania!

      Usuń
  10. Ciekawe te Twoje makijaże. Jakieś takie "inne". W pozytywnym sensie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...