poniedziałek, 6 stycznia 2014

Kokosowy balsam do ust Ziaja

Witam! Uwielbiam balsamy i błyszczyki do ust, ale pod warunkiem, że naprawdę nawilżają i odżywiają usta a nie tylko ładnie się prezentują. Jestem fanką kosmetyków Ziaji. Najczęściej kupuje balsamy, kremy i maseczki.  Skusiłam się ostatnio na kosmetyk do ust i nie żałuję, chociaż od razu uprzedzam, że nie jest idealny.


Opis produktu:
Balsam do ust, Kokosowa terapia skóry i zmysłów firmy Ziaja



Działanie:
Nawilża skórę oraz zapobiega nadmiernemu wysuszaniu.

Zmniejsza skłonność do pękania, szczególnie w kącikach ust.
Nabłyszcza, delikatnie natłuszcza oraz skutecznie zapobiega pierzchnięciu.

Od producenta:

kokosowa terapia skóry
lipidy z orzecha kokosowego – podobne do substancji zawartych w skórze, zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka. Źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego odżywienia i nawilżenia skóry.
olej Canola – bogaty w fitosterole i tokoferole, odżywia i zmiękcza naskórek, posiada naturalny system autooksydacji, neutralizuje wolne rodniki, chroni przed szkodliwym wpływem UV oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.
lanolina – natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę, doskonale wchłania się w skórę, hamuje utratę wody oraz zmniejsza szorstkość naskórka.
wit.A i  E - chronią przed uszkodzeniami lipidy naskórka. Doskonale regenerują i odżywiają skórę.

kokosowa terapia zmysłów
aromat mleczka kokosowego – zapewnia przyjemne uczucie świeżości i podnosi komfort stosowania.




Dostępność:
Balsamu możecie szukać we wszystkich większych i mniejszych drogeriach kosmetycznych oraz na stoiskach Ziaji w centrach handlowych. Z pewnością Superpharm, Rossmann, Natura, Hebe. Poza tym dostępny jest też w sklepie internetowym Ziaji i drogeriach internetowych.

Cena: 
ok. 7zł, pojemność- 10ml

Wygląd:
Balsam znajduje się w małej plastikowej tubce. Jest niewielki więc mieści się do każdej torebki. Ma wygodny aplikator, poprzez naciśnięcie tubki wydobywamy go na usta, trzeba  tylko uważać przy nakładaniu żeby nie wydobyć za dużo. Konsystencja balsamu jest jedwabista, niezbyt ciężka. Jeśli chodzi o kolor to oczywiście biały- w końcu mamy do czynienia z kokosowym balsamem;)

Moja opinia:
Zacznę od zapachu- uwielbiam:) jestem fanką ciast kokosowych, kokosów i pachnących nimi kosmetyków. Jeśli chodzi o działanie to moim zdaniem dobrze sobie radzi z nawilżeniem i odżywieniem moich ust. Stosuje go zazwyczaj wieczorem, czasem naprzemiennie z pomadką ochronną gdy gdzieś wychodzę. Minusem może być jednak jego konsystencja- po nałożeniu czuje się go na ustach przez cały czas i jest lepki, wiec długowłosym dziewczynom nie polecam go w wietrzny dzień. Pamiętajcie by z tym balsamem nie przesadzać, kiedyś nałożyłam go zbyt dużo na usta i zauważyłam białe resztki, które się nie wchłonęły. Natłuszcza on usta i całkiem nieźle się wchłania, ale nie ma zbyt wielkich właściwości ochronnych wiec nie polecam stosować kiedy na dworze mamy minusową temperaturę. Jak widzicie są plusy i minusy tego kosmetyku, ale osobiście polecam moje usta go bardzo lubią i z pewnością kiedyś jeszcze go kupię. Czekam na komentarze i ewentualne pytania, jestem ciekawa Waszej opinii:) Pozdrawiam i miłego dnia!


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach kokosa :) Też używam balsamu do ust kokosowego ale z Bomb Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokos :) jeszcze nie spotkałam tego kosmetyku, muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesem wierną fanką Ziaji, ale tego balsamu nie próbowałam jesczze, musze to zmienić!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/love-can-damage-your-health.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystko co kokosowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To, co ma nazwę i zapach kokosu - uwielbiam! :) Miałam ten balsam i go lubiłam. Może nie chronił ust jakoś zaskakująco ale za taką cenę był baaaaaardzo super super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go kiedyś i trochę mnie denerwowały białe usta gdy za dużo się go wycisnęło dlatego używałam go głównie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zapach kokosu wiec pewnie z czasem go kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię ziaję i miałam go kiedyś - dla mnie był zbyt lepiący i za biały. Ale dla ceny i zapachu warto się skusić, bo zły nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosowym, uwielbiam też Ziaje ale nie mam tu w UK dostępu do ich kosmetykow... :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...