wtorek, 12 listopada 2013

Krem do twarzy na noc Rossmann, Isana Med Nachtcreme 5% Urea



Dzisiaj pora na recenzje kosmetyku do pielęgnacji twarzy, który  będzie już zawsze w mojej kosmetyczce. Mowa o kremie do twarzy na noc firmy Isana z mocznikiem. Jest to dobra inwestycja za niską cenę.

 Opis produktu:

Rossmann, Isana Med, Nachtcreme 5% Urea (Krem na noc z mocznikiem 5%)

 


Zastosowanie: 

Pielęgnacja skóry twarzy zmęczonej, wrażliwej i suchej.

Działanie:

Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, chroni przed negatywnym wpływem środowiska, łagodzi podrażnienia, zmniejsza uczucie swędzenia. Intensywnie pielęgnuje skórę, szybko  się wchłania. Gwarantuje optymalną pielęgnacje skóry suchej i wrażliwej. Regeneruje zmęczoną skórę, która staje się wyraźnie gładsza i delikatniejsza w dotyku.
 

Skład: 

Aqua, Urea, Glycerin, Gyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Butylene Glycol, Zea Mays Germ Oil, Butyrospermum Parkii, Decyl Oleate, Ethylhexyl Isononanoate, Glyceryl Stearate, Lanolin Oil, Disodium Phosphate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Panthenol, Citric Acid, Sorbitol, Sodium Acrylate / Acryloydimethyl Taurate Copolymer, Polyisobutene, Carbomer, Xanthan Gum, Parfum, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Alcohol, Disodium Edta, Sorbitan Oleate, Caprylic / Capric Triglyceride, Caprylic / Capryl Glucoside, Ascorbyl Palmitate, Pantolactone, Ascorbid Acid


Dostępność:

Dostępny w Rossmannie.

Pojemność i cena:

50ml, ok.8-10zł

 

Wygląd:

Szklany zabezpieczony słoiczek z plastikową nakrętką. Krem ma biały kolor,  przyjemny zapach i gęstą konsystencje.

 

Moja opinia:

Kupiłam ten krem tydzień temu, ponieważ słyszałam o nim wiele dobrego od mojej siostry. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, krem świetnie działa na moją skórę. Nakładam go prawie codziennie wieczorem. Po nałożeniu skóra jest matowa i wydaje się być napięta. Tym bardziej wrażliwym osobom może się wydawać,  że tworzy na twarzy maskę. Ale spokojnie szybko się wchłania i po paru minutach nie odczuwa się już ściągnięcia. Wiele zależy też od ilości nakładanego kremu, uważajcie żeby nie przesadzać. Natomiast rano moja skóra jest odprężona, nawilżona i lekko napięta, taki efekt mi się podoba:) Ostatnio nawet nałożyłam go z ciekawości pod makijaż i z efektu także byłam zadowolona- podkład nie rolował się a twarz się nie świeciła. Kolejny plus za działanie kojące- łagodzi drobne wypryski, zmiany skórne i podobno lekko rozjaśnia . Nie zatyka porów i jak na razie nic mi po nim nie wyskoczyło. Wiem, że jest też wersja na dzień i jak tylko skończę mój obecny krem kupię ten drugi z Isany, zobaczymy jak sobie poradzi. Uważam, że jest to dobry kosmetyk za śmieszne pieniądze, zachęcam do przetestowania.

 

Plusy:

-dobra jakość w niskiej cenie


- nawilża, napina, łagodzi podrażnienia


- matuje


- ładny zapach


- szybko się wchłania


-mocznik w składzie

Minusy: 

na razie brak

13 komentarzy:

  1. uwielbiam całą serię tych kosmetyków z mocznikiem, polecam również żel i balsam, są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam jakiś Rosmanowski krem i musiałam go odstawić,ale to z Rival de Loop,ale z Isany jeszcze nie próbowałam
    faktycznie cena jest ok, w razie co mogłabym zużyć do rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że ten krem nie zrobi nikomu krzywdy jest delikatny i jak pisałam ma działanie łagodzące wiec zachęcam:)

      Usuń
  3. Duży plus jak dla mnie, że jest matującym kremem. Nie lubię błyszczeć, gdy posmaruję się kremem

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poznam ten kremik:) Podrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. idzie zima więc będzie dla nas idealny ;)
    nigdy wcześniej go nie używałyśmy ale chyba warto spróbować :)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nigdy nie zwracałam uwagi na te kremy i to błąd. Następnym razem zatrzymam się przy tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba czasami naprawdę się dobrze rozglądać, jak ostatnio byłam w rossmannie stał na przedostatniej półce na dole, pewnie z powodu ceny..

      Usuń
  7. A ja ich chyba nie widziałam nigdy w moim Rossmannie, a może nie zwróciłam uwagi? Hmmm.... Muszę go kiedyś kupić, za taką cenę warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja aktualnie uzywam nawilżającego od Clareny ale może to ciekawa alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocznik świetnie oddziaływuje na skórę. Bardzo lubię kosmetyki z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za tak niską cenę naprawdę warto kupić. Wpisuję na moją listę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...